האדמו"ר מסאטמר על הנציגים החרדים: "בוגדים בתורה ועתידים ליתן את הדין"

    ארי וידר 5 Comment on האדמו"ר מסאטמר על הנציגים החרדים: "בוגדים בתורה ועתידים ליתן את הדין"
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האדמו"ר מהר"א מסאטמר תקף אתמול (רביעי) נחרצות את נציגי הציבור החרדי שתמכו בחוק הגיוס החדש ואמר כי "הם עתידים לתן את הדין על זה".

    בדברים שנשא בפני אלפי חסידי סאטמר שהתכנסו לרגל חג ההצלה של סאטמר בכ"א כסלו, אמר האדמו"ר בהתייחסו לחוק הגיוס כי "היוצא מכל החוק הוא שמעודדים חרדים להתגייס לצבא הטמא שמטמא במגע ובמשא. כידוע ההולכים לצבא לא רק מבטלים תורה אלא הם מבטלים כל מצוות התורה וכל באיה לא ישובון".

    הקהל הרב בכינוס

    הקהל הרב בכינוס

    האדמו"ר הוסיף ואמר "וכדי בזיון וקצף שחברי כנסת חרדים נותנים הכשר על זה. צריכים להכריז כאן שחייבים לעשות הכל למנוע מכל אחד ואחד להתגייס רח"ל בלי שום פשרות בין דם לדם וכל מי שיש לו יד ומחזק את החוק הוא בוגד בתורה והם עתידים ליתן את הדין על זה, על כל העבירות שהמתגייסים יעברו".

    האדמו"ר גם התייחס למתנחלים שעלו להר הבית אשר לדבריו מציתים את הרוצחים. "הם הפכו את כל הארץ לנהרות של דם בעיקר ע"י ההתגרות שלהם ברוצחים. צריכים לומר להם שחוץ מאיסור כרת שיש בעליה להר הבית ידיהם של המתנחלים מלוכלכים בדם ורגליהם מלאה בדם וזה חוץ מהפקרת נשיהם וטפיהם על התאווה הלאומית של ציונות".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      מי אנחנו לידו כל מילה קודש קודשים!!!!!!!!!!!!!

    2. 4

      מה לעשות שהציויינים עשו חוק, והם בינתיים דחו קצת החוק. אז האם כדאי לצאת למלחומה כבר עכשיו בחרב ובחנית. הם כנראה נועצו ב'זקנים' שהורו להם לדחות, ולא לצאת עכשיו למלחמה כדעת הפלג הירושלמי. אבל אין זה אומר שהם בעד הליכה לצבא.

    3. 3

      בסאטמרית מדוברת לומר "ימח שמו" זה מקביל לאמירה "בן אדם לא נחמד", כמו שהמילה "עברית" זה מקבילה של "עבודה זרה" וכו' וכו' כך שהדברים המובאים כאן בסך הכל מחמיאים לנו…

    4. 2

      ובכן גם אני גרתי פעם בחו"ל, ונהנתי מאוירה נעימה, ומנחלים זורמים, אז גם קיללתי את כל מה שזז, והבעתי ביקורת על הנציגים, על הרבנים, על האנשים וכו',
      אך מה לעשות שיום מן הימים נשאתי לאשה תושבת אר"י, וגיליתי עולם אחר, עולם של מציאות, רק אז הפנמתי את כחמתו וגדולתו של מרן ראש הישיבה וא"ע מועצות גדולי וחכמי התורה לאורם הולכים רוב מנינו ובנינו של כלל ישראל

    5. 1

      האם כבוד ידידי האדמו"ר מסכים בטובו לומר את המשפט שבכותרת "בוגדים בתורה ועתידים ליתן את הדין" גם על אלו שנפגשים עם אחמדיניג'אד ודומיו ?